Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

CarPc Project, Peugeot 206 -- Part 2 Ξυλουργική

Το κουτί.....
(συνέχεια από part 1)
Υπάρχουν πολλές έτοιμες θήκες για carpc στις οποίες όμως ταιριάζουν φιξ μητρικές / CPUs, κ.λπ. Προτίμησα αντίθετα μία ξύλινη κατασκευή περισσότερο σαν χόμπυ αρχικά παρά για κάτι που θα είναι αρκετά σταθερό για να μπει στο αμάξι.
Χρειάστηκε λιγότερο από 1τ.μ. ξύλο το όποιο δεν θυμάμαι ακριβώς τι είναι... (είμαι μεταξύ βελανιδιάς και κερασιάς) . Είναι πιο χοντρό από μελαμίνη ώστε να καρφώνεται - βιδώνεται σχετικά εύκολα. Χρειάζονται 6 πλευρές (προφανώς) με τα κατάλληλα μεγέθη ώστε να υπάρχει κάλυψη για βίδωμα. Όλο το κόψιμο έγινε *πριν* μπει η μητρική - δεν θέλουμε να την κάψουμε με πριονίσματα.
Επίσης χρειάστηκαν αρκετές βίδες, 2 μικροί μεντεσέδες και 1 Black & Decker για όλες τις τρύπες - τα βιδώματα.
Προσαρμόζουμε την μητρική με τις κάρτες... Το μαύρο 'φύλλο' που φαίνεται κάτω από τη μητρική είναι ένα αντιστατικό κομμάτι (σαν λεπτό και εύκαμπτο φελιζόλ) με το οποίο συνήθως καλύπτουν κάρτες, μητρικές, δίσκους, κλ.π. Ο λόγος που το έβαλα είναι για να μην ακουμπάει απευθείας με το ξύλο η μητρική, αλλά και για να έχει κάποια ελαστικότητα καθώς τραντάζεται απορροφώντας ελαφρώς έτσι τους κραδασμούς.















Μία άποψη από την πίσω πλευρά. Το κόψιμο έγινε με πριονάκι για ξύλο.
Ναι, το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν το 'σχέδιο' στην πλευρά των καρτών και των θυρών. Αυτό έγινε αρχικά κάνοντας με το black & decker αρκετές τρύπες και ενώνοντάς τες. Ήθελε αρκετό χρόνο και υπομονή κυρίως για γίνει σωστά.
Οι κάρτες που φαίνονται είναι από αριστερά προς τα δεξιά: γραφικά, Tv-tuner, Wireless, LAN. Στην πορεία τα Tv-tuner και LAN έφυγαν μιας και δεν έχουν χρησιμότητα σε carpc. Οι κάρτες συγκρατούνται με βίδες που περνάνε από την τρύπα που έχουν οι pci κάρτες.















Βιδώνοντας το δίσκο επίσης στο μαύρο αντιστατικό...
Ναι, ο δίσκος ήταν σε raid πριν μπει στο carpc :)
80 GB 7.200rpm - θα πρέπει να είναι αρκετός για αρχή. Σημαντικό: ο δίσκος πρέπει να είναι όσο πιο στέρεος γίνεται για να μην κρασάρει (γρήγορα). Το μαύρο αντιστατικό φαίνεται να απορροφάει αρκετούς από τους κραδασμούς και εδώ.
















Μία ακόμη άποψη με το δίσκο και όλες τις κάρτες πάνω.
Το τροφοδοτικό θα μπει στο κενό και καλύπτοντας τις ISA κάρτες (ποιος χρησιμοποιεί ISA κάρτες τις μέρες μας;)














Παρότι P3 και χαμηλής κατανάλωσης - παραγωγής θερμότητας, χρειαζόμαστε και τα απαραίτητα ανεμιστηράκια για να μην έχουμε προβλήματα υπερθέρμανσης. Το αριστερό είναι από case και το δεξί από cpu.
Φυσικά υπάρχει πρόβλεψη και για τα δυο τους!














Στην πίσω πλευρά, ψηλά το πρώτο ώστε να διώχνει αέρα....









Και μπροστά χαμηλά το δεύτερο ώστε να τραβάει αέρα προς τα μέσα:








Προσαρμόζοντας και το τροφοδοτικό. Τα καλώδια δεξιά είναι αντίστοιχα:
Μαύρο -> γείωση
Άσπρο -> IGN
Κόκκινο -> Vcc (12V)
και καταλήγουν σε ATX τροφοδοτικό στο σπίτι, ή στην μπαταρία / IGN σήμα / σασί στο αυτοκίνητο.
Πάντα μετράμε με πολύμετρο τις τάσεις πριν συνδέσουμε κάτι.















Δύο μεντεσέδες είναι χρήσιμοι για να ανοιγοκλείνει εύκολα το 'πορτάκι' μας και για άμεση πρόσβαση στα σωθικά του.
















Μερικές φώτο από το case:





























































Με όλες τις συνδέσεις εντός του αυτοκινήτου.














...συνεχίζεται στο part3....

Δεν υπάρχουν σχόλια: